google ads paslaugos

Padidink apyvartą rask klientus internete

Padidink apyvartą rask klientus internete

Kodėl Google Ads verta patikėti profesionalams?

Trumpai tariant dėlto, kad sutaupysite daug laiko ir pinigų. Daugelis įmonių savininkų kuria automatizuotas reklamines kampanijas kurios sugeneruoja daug paspaudimų, bet mažai investicinės grąžos, neanalizuoja duomenų, kurie yra skirti pagerinti kampanijų našumui, todėl iššvaisto kelis kartus daugiau pinigų, nei reklamos kampanija sukūręs ir prižiūrintis Google Ads sertifikuotas specialistas, kuris išmano kaip teisingai sukurti reklamines kampanijas, kokias individualias strategijas parinkti atitinkamoms įmonėms, kaip analizuoti statiska ir daryti atitinkamus sprendimus reklaminių kampanijų našumui gerinti, kad maximaliai pagerinti ROI (investicinę grąžą).

Ko reikia norint sukurti gerą „Google Ads“ kampaniją?

„Google Ads“ kampanijos sukonfigūravimas yra gana sudėtingas procesas, reikia gerai išmanyti platformą. Tai ne tik kelių mygtukų paspaudimas – štai keletas elementarių veiksmų pavyzdžių, kuriuos reikia atlikti norint sukurti veiksmingą kampaniją:

  • Reklamos tikslų supratimas pritaikant pasirinktus tikslus konkrečiam verslui
  • Suprasti savo produktus ir jų pelningumą
  • Nuspręsti, kurie kampanijos tipai yra tinkamiausi
  • Raktažodžių tyrimas – atrinkti tik pelną nešančius raktažodžius
  • Sukurti tinkamą kampanijos struktūrą
  • Sukurti kelias kampanijas, kad matuoti kampanijų efektyvumą
  • Sukurti masę patrauklių skelbimų, kurie tiksliai atitiktų skelbimams paskirtas raktažodžių grupes
  • Kampanijų kopijų kūrimas taikant geolokacijas.
  • Konversijų stebėjimo nustatymas (Be programuotojo pagalbos to nepadarysite)
  • Svetainės pakeitimai, leidžiantys stebėti konversijas
  • Patrauklių nusileidimo puslapių kūrimas (“landing page”), kad greitai sudominti potencialų klientą imtis veiksmų (užsisakyti prekę ar paslaugą)

ir daug daugiau veiksmų, kurie reikalauja profesionalo kompetencijos.

Kodėl „Google Ads“ kampanijas reikia optimizuoti?

Kampanijas reikia reguliariai tvarkyti ir optimizuoti, kad laikui bėgant jos veiktų geriau ir efektyviau.
Optimizavimas apima naujų skelbimų grupių ir raktinių žodžių kūrimą, skelbimų arba neveikiančių raktinių žodžių pristabdymą, raktažodžių kainų koregavimą atsižvelgiant į aukciono kainų būsena ir konversijų rodiklius, naujų geolokacijų kurimą, auditorijos ir pirkimų laiko optimizaciją, biudžeto patikrinimą ir pasiūlymų, kur jį padidinti, teikimą ir daug kitų rodiklių analizių, kurios reikalauja priimti atitinkamus sprendimus kampanijų našumui išlaikyti / pagerinti.

Kaina

Eksperto paketas

Profesionali reklama
299 Vienkartinis mokestis
  • 5 kampanijos + 1vnt. (50€)
  • 5 skelbimai + 1vnt. (20€)
  • Raktažodžių analizė
  • Kainų nustatymas
  • Tvarkaraščio paskirstymas
  • Dynamic konversijos +100€
  • 3mėn. optimizacija +100€
Popularus

Google Ads sertifikatai